Bijna! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laura Hengstmengel - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laura Hengstmengel - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

26 Augustus 2013 | Nederland, Utrecht

Lieve allemaal,
nog 2 dagen en dan is het zover. Dan vlieg ik naar Aruba!! Om half 1 stijg ik op in Amsterdam en om half 5, Arubaanse tijd (6 uur tijdsverschil), land ik op het vliegveld van Oranjestad. Ik stap in een taxi naar mijn appartement en wat er dan verder gaat gebeuren??? Ik heb eigenlijk niet een heel goed idee. Donderdag en vrijdag zal ik veel dingen moeten regelen. Auto ophalen, langs bij de scholenstichting, inschrijven in het bevolkingsregister, bankrekening openen, belasting, verzekering, enz. enz. Dan een weekendje rust en maandag aan de slag.
Omdat ik vaste vervangster ben weet ik ook nog niet precies waar ik dan aan de slag ga. Dat kan op mijn thuisschool zijn in Savaneta, maar mocht er ergens anders op het eiland vervanging nodig zijn dan ga ik daarheen. Spannend allemaal!
Toch ben ik ook wel blij dat het nu echt gaat gebeuren. Ik leef er natuurlijk al weken naartoe (en niet alleen ik), het is tijd voor actie. Vandaag of morgen mijn koffers definitief inpakken en dan woensdagochtend naar het vliegveld. Uitgezwaaid door papa, mama, broer en zusje mijn Arubaanse avontuur tegemoet!
Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn tijd daar en natuurlijk zullen er geregeld jaloersmakende foto's op Facebook verschijnen ;)
Mijn adres op Aruba is Papaja 9J-1, Paradera, Aruba. Een simkaart schaf ik zo snel mogelijk aan dus dan geef ik ook mijn Arubaanse nummer door.
Dag Nederland, bon dia Aruba!
Liefs, Laura

  • 26 Augustus 2013 - 12:41

    Bertien:

    Lieve Lau,

    Nogmaals heel veel plezier! Leuk om je avonturen te kunnen volgen via dit medium. Ik meld me bij deze aan als trouwe lezer en wil graag alles horen!!

    Liefs, Bertien

  • 26 Augustus 2013 - 12:51

    Monique Van Lint:

    Hoi Laura,

    Nu gaat het er toch echt van komen .... je gaat gewoon naar Aruba... wauw!!
    Ik wens jou ontzettend veel plezier daar en succes met werken en tussendoor natuurlijk wel goed genieten he :-)

    Ik ga je volgen ;-)

    Vele groetjes Monique

  • 26 Augustus 2013 - 14:31

    Sterre:

    Geniet ervan Lau!!! Ga me fan missen haha ;) Xx

  • 26 Augustus 2013 - 15:06

    Gea:

    Heel veel plezier en succes Lau! Superleuk dat je ons op deze manier op de hoogte houdt! Ik vind je hartstikke stoer :-)

  • 26 Augustus 2013 - 16:49

    Natascha:

    Aaaaaahhh spannend Lau !! Heel veel plezier. Ben stiekem wel een beetje jaloers op je. ;-)

    X

  • 27 Augustus 2013 - 21:31

    Annemieke Hester:

    Hallo Laura,
    Ook ik wens je een goede reis en veel mooie ervaringen toe in Aruba. Hartstikke goed dat je deze stap durft te nemen en woensdag veel sterkte bij het afscheid nemen. Alle goeds gewenst.

  • 31 Augustus 2013 - 09:34

    Jennifer:

    Jaaaa het is zo ver! Juf Laura op Aruba! Heel veel plezier dit jaar en voor nu succes met alles regelen en ontdekken :) liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Laura

Actief sinds 07 Aug. 2013
Verslag gelezen: 634
Totaal aantal bezoekers 8531

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 10 Juli 2014

Arubaans avontuur

Landen bezocht: